HEIN klachtenafhandeling !

Klacht afhandeling

De kwaliteit van onze diensten staat altijd bovenaan. Onze collega's werken elke dag hard aan een nog betere dienstverlening. Toch kan het zijn dat er iets is mis gegaan of niet zo gegaan als afgesproken. Wij houden ons graag aan onze afspraken en willen het graag tijdig weten als blijkt dat dit niet het geval is. Heeft u een klacht of een verbetering ons werk nog beter te doen? Neem contact met uw HEIN kwaliteitsmanager op, of vul het onderstaande formulier in. Er wordt vrijwel direct contact met u opgenomen om zo snel als mogelijk eventuele problemen weg te nemen.

Weg en rijgedrag

Wij worden graag geïnformeerd. Ook als u een klacht heeft over het weggedrag van onze bestuurders. Bel ons of maak gebruik van onderstaand formulier en wij nemen direct contact met u op. De bestuurder van ons voertuig wordt altijd op zijn of haar gedrag aangesproken. Wij werken veilig en netjes dus gedragen wij ons op de weg ook veilig en netjes!



Klachten formulier

Voor  een ernstige klacht kunt u het beste direct telefonisch contact opnemen met uw contact persoon binnen onze organisatie. Zodra uw klacht is ontvangen neemt onze klachten behandelaar contact met u op. 


Vul a.u.b. het ontbrekende veld in.
Vul a.u.b. het ontbrekende veld in.

Passende oplossing

Onze klachten manager neemt alle klachten, feedback en opmerkingen serieus in behandeling. Zodra een klacht door ons wordt onvangen gaan we direct aan de slag een passende oplossing te vinden.

Tel: 023–5362 181

Klachtenafhandeling management

Adresgegevens

Kantoor:
HEIN B.V
Palletweg 22
2031 DB Haarlem
Tel: 023–5362 181

Postadres:
HEIN B.V.
Postbus 2059
2002CB Haarlem

VCA Gecertificeerd

Ons bedrijf en onze medewerkers zijn VCA gecertificeerd

VCA logo

Onze websites

Hein B.V. logo 2020

Hilbrand bouw en onderhoud

Hildebrandshop schoonmaak artikelen

Hein B.V. logo 2020

Uw partner in schoonmaak onderhoud

Websites