HEIN klachtenafhandeling!
Klacht afhandeling
De kwaliteit van onze diensten staat altijd bovenaan. Onze collega's werken elke dag hard aan een nog betere dienstverlening. Toch kan het zijn dat er iets is mis gegaan of niet zo gegaan als afgesproken. Wij houden ons graag aan onze afspraken en willen het graag tijdig weten als blijkt dat dit niet het geval is. Heeft u een klacht of een verbetering ons werk nog beter te doen? Neem contact met uw HEIN kwaliteitsmanager op, of vul het onderstaande formulier in. Er wordt vrijwel direct contact met u opgenomen om zo snel als mogelijk eventuele problemen weg te nemen.
Weg en rijgedrag
Wij worden graag geïnformeerd. Ook als u een klacht heeft over het weggedrag van onze bestuurders. Bel ons of maak gebruik van onderstaand formulier en wij nemen direct contact met u op. De bestuurder van ons voertuig wordt altijd op zijn of haar gedrag aangesproken. Wij werken veilig en netjes dus gedragen wij ons op de weg ook veilig en netjes!
Klachten formulier
Passende oplossing
Onze klachten manager neemt alle klachten, feedback en opmerkingen serieus in behandeling. Zodra een klacht door ons wordt onvangen gaan we direct aan de slag een passende oplossing te vinden.
Tel: 023–5362 181
